TEMARED jest jedynym producentem przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, który znalazł się w tym prestiżowym rankingu. Firma ze Świdnika z ponad 20 letnią historią uzyskuje wzrost, o którym inni przedsiębiorcy mogą jedynie marzyć. Co jest źródłem sukcesu przedsiębiorstwa?
Ostatnie lata w spółce TEMA, która jest właścicielem marki TEMARED to okres dużych inwestycji w rozbudowę parku maszynowego oraz kadry pracowniczej. Przedsiębiorstwo zainwestowało w zakup i budowę nowej hali produkcyjnej, a także nowoczesne maszyny jak np. laser do wycinania detali.
Dotychczasowa oferta przyczep została rozszerzona o nowe, innowacyjne modele, tworząc bogaty asortyment liczący sobie aż 150 wariantów produktów. Wprowadzone zmiany okazały się korzystne, ponieważ tylko w 2017 r. producent wypuścił na rynek prawie 40 tysięcy przyczep, co jest najlepszym wynikiem w całej historii firmy.
Przyczepy TEMARED cieszą się uznaniem nie tylko w Polsce. Oficjalnych dealerów marki można już znaleźć w ponad 36 państwach. Jak zapowiada założyciel firmy, Arkadiusz Marzec, „Europa to dopiero początek”, odnosząc się do strategii ekspansywnego rozwoju przedsiębiorstwa i chęci rozwoju aktualnie istniejącej sieci dystrybucji przyczep zagranicą oraz na rynku polskim.
Cele, które stawia przed sobą spółka, są bardzo ambitne. „Chcemy zostać największym producentem przyczep w Europie w kategorii O1 i O2, których DMC nie przekracza 3,5 tony.” – mówi Arkadiusz Marzec. W 2017 roku grupa TEMA uzyskała ponad 25% udziały w rynku polskim w kategorii przyczep lekkich, osiągając 18% wzrost rok do roku, podczas gdy cały rynek urósł jedynie o nieco ponad 4%.
Biorąc pod uwagę obecne tempo wzrostu firmy, a także osiągane pozycje w niezależnych rankingach, TEMARED może być niedługo największym i najbardziej znanym polskim producentem przyczep samochodowych oraz lawet na świecie.
O rankingu Diamenty Forbes 2018:
W rankingu uwzględniane są firmy, które w ciągu trzech ostatnich lat najszybciej zwiększały swoją wartość. Dane zbierane przez firmę Bisnode Polska opracowywane są za pomocą szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Najważniejszymi kryteriami oceny są: wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET